Kleine ondernemingen: Wij focussen ons op de markt waar ondernemers weinig eigen kennis en kunde in huis hebben om zichzelf weerbaar te maken tegen cyberaanvallen. In veel gevallen zijn dit kleinere bedrijven met de focus op de dagelijkse werkzaamheden. Wij helpen met praktisch inzicht krijgen in de huidige weerbaarheid zonder dat een ondernemer zelf veel werk moet verrichten. Er is weinig kennis nodig van het IT-netwerk, met een wachtwoorden overzicht en het nummer van de IT-partner of ‘handyman’ komen wij uit de voeten.
Persoonlijke begeleiding: Bij het afnemen van een kwetsbaarheid of website scan krijgen onze klanten een vast contactpersoon toegewezen. Hier zal het primaire contact via verlopen. Bij vragen of problemen kan er altijd gebeld of gemaild worden naar deze persoon. Onze contactpersoon weet alles van uw situatie en kan hiermee gedegen advies geven. We focussen ons op regelmatige, transparante communicatie en advies. Liever een mail teveel maar hierdoor wel goed op de hoogte van de lopende zaken.
Begrijpelijke en passende rapporten: Onze rapporten worden zo geschreven dat de lezer geen IT en/of cybersecurity nodig heeft om dit enigszins te begrijpen. Waar we wel onbekende of lastige termen noemen maken we gebruik van uitgebreide uitleg en praktische voorbeelden. We verdiepen ons in de situatie van onze klant en proberen het rapport zo passend mogelijk te maken in die situatie.
Ondersteuning achteraf: We leveren verder niet alleen een rapport en zeggen hierna: Nou succes ermee! Nee, we gaan in gesprek over passende en redelijke verbetermogelijkheden en de benodigde maatregelen. Dit doen we allemaal in overleg met de klant. Soms wordt er gekozen om eerst te werken aan ‘Quick Wins’ en andere keren worden alle adviezen overgenomen. Samen met de klant kijken we naar de opties en houden we rekening met de capaciteit van het bedrijf en de medewerkers, denk hierbij bijvoorbeeld aan budget, tijd en veranderbereidheid.
Hierna gaan we kijken wie welke werkzaamheden kan uitvoeren. Een gedeelte kan door de klant zelf opgepakt worden afhankelijk van de werkzaamheden en de kennis en kunde binnen het bedrijf.
In veel gevallen wordt hierna de IT-partner of ‘handyman’ door ons ingelicht met een overzicht van werkzaamheden. Als deze niet beschikbaar is zorgen wij voor de juiste partij. Bij vragen in dit traject zijn we de eerste contactpersoon zodat de klant geen technische vragen hoeft te beantwoorden. Natuurlijk wordt alle communicatie achteraf gedeeld en bij beslissingen buiten afspraken om wordt altijd overleg gepleegd.